کله پاچه تو هفته ی ۳۱ ۳۲ ضرر نداره ؟؟

۵ پاسخ

فقط شام نخور بزار ناهار بخور

ن حله بخور نوش جون

سلام عزیزم نبابا ضرر ندارد بعدشم ترکیب آب و آبلیمو و عرق نعنا بخور که معدت اذیت نشه

والا سه ماهه اولم میخوردم

نه بخور ولی بعدش یکم آبلیمو ام بخور

سوال های مرتبط

مامان زهرا و دلارا مامان زهرا و دلارا ۱۱ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی