سلام بی زحمت بگید مثبته ؟

تصویر
۸ پاسخ

بتات مثبته..اگر بتا به ۱۵۰۰ برسه تو سونو واژینال ساک حاملگی نشون میده..اگر بتا به ۳۵۰۰ برسه تو سونو شکمی ساک نشون میده ..برای سونو فعلن صبر کن

مبارکه عزیزم. مثبت

اره گلم مبارکه

آره مثبت

بتات بالاست فکر کنم‌۷ هفته‌ی

خدارو شکر

هست ؟

آره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ ماهگی
مامان ماهان وفرهان مامان ماهان وفرهان ۴ ماهگی
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۵ سالگی
مامان فاطمه، آتنا مامان فاطمه، آتنا ۵ سالگی
مامان سیدحسام الدین🩵 مامان سیدحسام الدین🩵 ۶ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۵ سالگی