۶ پاسخ

دقیقا برای منم همین جوره همش خودشو سفت میکنه و درد میکنه

اره بددردیه... این فسقل ماهم زیاد سفت میکنه و یه وری میکنه خودشو🫠

یه هفته دیگه مونده طاقت بیارررر

منم از خواب بیدار کرد و همش تو شکمم وول میخورد

با یه شال ببند شکمت احتمالا قولنج کردا بچه باد دادی شکمت

انشالله كه زايمان كني راحت شي

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی