بعد از انومالی چه سونو های دیگه ای هست؟؟

۵ پاسخ

دوتا سونو دیگه هست یکی ۳۰ هفته رشد و وزن
یکی ۳۷ هفته واسه اینکه ببنن میتونی طبیعی بیاری یا نه

بله ۲۸ و ۳۲ هفته هم داشتم.احتمالا یکی دیگه هم دارم چون‌رشدش کم‌بود

سونو رشد فقط هست

سونو وزن

سونو رشد جنین

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری