۳ پاسخ

برا جنین منم هست 😔😔

برا من بود عزیزم چن روز پیش ک رفتم سنو گفتن رفع شده
برا همه رفع میشه انشاءالله برا شماهم رفع میشه

فکر نکنم
چون من یه بار تاپیک زدم همه نوشتن رفع شده
چون بچه منم داره
فکر کنم دیگه ۲۸ هفته بفرسته سونو

سوال های مرتبط

مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته بیستم بارداری