مال منم داره بخدا اینقدر گریه کردم چشمام داره میترکه
منم خیلی نگرانم امروز رفتم انومالی گفت مغذ جنین کیست هست خیلی نگرانم جنین پسره
به منم دکتر فوق تخصص تو آنومالی گفت کیست داره تو سرش ولی نگران نباش. چیز خاصی نیست. رفع میشه.
گفت اصلا توی سونو نمینویسم این جمله رو که حساس نشی
سلام عزیزم آره خودش رفع میشه
اره میگن رفع میشه
اکثراً رفع میشه
همه ی جنین ها کیست آبی تو سرشون هست که بعد از مدتی رفع میشع
بله رفع میشه
منم رفتم به امید اینکه بگه دفع شده گف نشده گفت جای نگرانی نیس هفته های بالا دفع میشه.. از پسر یکی از فامیلا رفع شده لود
بله تو سر اکثر نوزادای پسر هست یکی دوماه بعد تولد برطرف میشه
فک کنم اره یجایی دیدم نوشته بودن بعد از چند وقت رفع شد بخدا توکل کن ایشالله چیز خاصی نیس
عزیزم به منم تو آنومالی گفتن تو سرش کیست هست
من سلفری دادم هنو جوابش نیومده😞
ولی دکتم گفت تو اکثر بچه ها هست هفته بره بالاتر رفع میشه انشالله که همینطور باشه
از نگرانی و استرس مردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.