۹ پاسخ

گلم دوبرابر دادن قطره اشتباهه برا بچه شما یک و نیم سی سی کافیه استامینوفن کبدی هس ینی ب کبد آسیب میزنه اصلا زیاد نده تبم از ۳۷/۵شروع تبه باید کنترل بشه

تبش رفته بالا بازم ۳۸.۵ رد کرده،ولی بازم بلند شده میدوئه این ور اون ور

عزیزم من چن وقت پیشم تاپیک گذاشتم
خیلی از مامانا استامینوفن پاراکید رو با استامینوفن ساده اشتباه میگیرن
پاراکید چون غلیظه ب اندازه وزن بچه باید داده بشه
اولین بار بوده اشکالی نداره
ولی تب اگه با قطره کنترل نشد شیاف استفاده کن خیلی بهتره از قطره و شربت

قطره پاراکید برا وزن بچه شما یک و نیم سی سی هست

هر۴ساعت ۳سی سی قطره دادی؟؟؟؟

وااایی ۱۲ کیلو هست من ۳ میل دادم

عزیزم نباید هر ساعتی می‌دادی سری اول ک قطره رو میدی باید ببینی سر چهار ساعت اگر تب داره دوباره بدی اگر نداشت هر شیش ساعت میدی اگر هر شیش ساعت هم تب نداشت هر هشت ساعت میدی
دکترتون گفتن هر ساعت قطره بدید؟
بچه گناه داره اینجوری گیج میشه

باید دوبرابر وزن دخترتون بدیدمثلااگه ۸کیلوهست ۱۶قطره بدید یعنی از ۱سی سی کمتر ۱ سی سی خودش میشه ۲۵قطره

وزن دخترتون چقدره

سوال های مرتبط