۶ پاسخ

منم ۳۰ هفته رفتم

گلم اگه دیابت نداشته باشی اصلا سخت نیست..من فقط معطلیش اذیت کرد

دوکتور بمن گفت تا ۳۰ هفته

تا۲۸
هرچی زودتربری بهتره

۲۸‌هفتگی‌میشه داد
ولی هر چی‌زودت ‌بدی بهتره چون متوجه میشی قند داری یا نه ک رژیم بگیری یا اگر نیازه بری دکتر

تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا،حلما مامان ایلیا،حلما هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری