۵ پاسخ

مگ اونو تو ۱۸ هفتگی نمیدن؟🤔

۱۰ساعت

بستگی به مواردی داره که دکترتون براتون درخواست داده، ولی برای قند ۸تا۱۰ساعت باید ناشتا باشید

میگن 8 تا 10 ساعت اوکی هست اما بعضی دکترا 12 ساعت میگن از دکترت بپرس چون بارداری گرسنگی برات اذیت کننده س قطعا ک زیاد ناشتا نباشی نظر دکترت بپرس

حداقل ۱۰ ساعت

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد