ریزش موی شدید دارم چه مکملی بگیرم بخورم واقعا دارم کچل میشم دیگه

۶ پاسخ

مال منم میریزه فک کنم ماه های بالاتر مکمل آهن میدن ریزشش کم میشه

فقط بعد از حمام تا موهات نم داره روغن نارگیل بزن بهشون به دوماه نمی‌رسه موهات پر پشت میشه

شما الان تو بارداری هر مکملی نباید بخوری پزشک باید براتون تجویز کنه، فعلا اسدفولیک بخور

منممممم

منم کچل شدم و متاسفانه هیچچج راهی نداره

منمممم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی