۷ پاسخ

اگه بخوره اره

بعله عزیزم

اشکال نداره اسهال نمیشه بچه
توی شیر خشک هم میشه ریخت؟

اره من شیره خرما و توت و انگور میریزم هرشب یکیشونو

چرا که نه
من میریزم

اره گلم من همیشه میریزم

چ فکر خوبی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان دوردونه مامان دوردونه ۱ سالگی
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی