۶ پاسخ

این ماه تند تند بگذرن آدم خسته میشه از بارداری هی باید هواست باشه چی بخوری دندون درد نگیرت چه جور بخوابی دست شویی هم از. یه طرف خیلی سخت بارداری هواسمون باید باشه مریض نشیم خیلی دنگ داره آدم باردار تا زایمان کنه موقعه زایمان هم درد خون ریزی شب بیداری تا بچه به یه سنی برسه که دیگه راحت بشیم

میگم چی شده بودید که آمپول ریه زدید؟؟؟

مال من 90بود بعد بهداشت بهم گفت اگر برس 92یعنی قند بارداری داری هواست باشه به خودت یعنی آدم 92باشه قندش بالا

زیاده

دوساعت بعد غذا. یا صبحانه؟..کلا دوساعت ناشتابودی یان

دو ساعت بعد از غذا س؟؟

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی