سلام دوستان بچه همسن پسرمن رو چه کلاسهایی میبرید

۶ پاسخ

به نظرتون زود نیست برای کلاس به کوچولوهاتون فشار نمیاد من میخواستم پسرم رو از سال بعد کلاس بنویسمش یعنی امسال بنویسم؟

نینجا ،پارسالم ژیمیناستیک میبردم،کلاس نقاشی،کلاس بازی

سلام عزیزم ایمث می‌ره و مهد کودک

زبان و تکواندو

ژیمناستیک از شهریور دارن میرن.خیلی دوست دارن و خوشحالن😁

من دو ترمه زبان میفرستم

سوال های مرتبط