خانومای سرکلاژی شما رابطه دارین؟ چند وقت بعد؟

۸ پاسخ

تا اخرش نداشته باش با تشکر😐

نه اصلا.چه واجبه اخه.مهم سلامتیه بچه س.

نه دیگه به خاطرات می پیونده 🤣

وقتی سرکلاژ دربیاره دیگ که ضرر نداره

من تاحلا ندارم

نهدکتر گفت نداشته باش البته فقط دخول نباشه

سرویکست چند بود

من داشتم یک ماه بعد خیلی اروم و بی اجازه دکتر😂

سوال های مرتبط

مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی