۳ پاسخ

اوزیل،فولیک اسید و اینوزیتول داره که برا کسایی که تنبلی تخمدان دارن باعث میشه تخمدان ها بهتر کار کنن

نه...

سلام عزیزم نه برای تقویت تخمداناس ،برای تنبلی میدن من مصرف میکردم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته دهم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری