هم هفته های من که بچه دومی هستید حرکات بچه رو حس میکنید

۹ پاسخ

نه هنوز یکی دوسری حس کردم گفتن نفخ شکمیه داره تکون میخوره عین حباب میترکه

من از هفته بیستم حس کردم

اره من بچه اولم از ۱۶ هفته
ولی این بار از هفته ۱۲حس کردم

جفتت قدامیه یا خلفی؟

من حس میکنم..مث حرکت ماهی

من در حد سفت شدن ی نقطه حس میکنم

من نه هنوزحس نکردم

من تو هفته های شما فقط نبض حس میکردم

حس میکنی شما الان؟

سوال های مرتبط

مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری