۴ پاسخ

تا ۳ روز ایرادی نداره . من دوشب برای پسرم تولدگرفتم ۳ روز بعد واکسن زدم

میگن ب موقع باید بزنی ولی منم امروز اوردم بزنم

❌اگه درمورد واکسن بدو تولد تا 15 سالگی سوال دارید تاپیک قبلیمو بخونید💙

نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان پیمان کوچولو🩵 مامان پیمان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی