۳ پاسخ

برا هانا که من میبرم دکتر از ۴ ماهگی آد رو قطع کرد مولتی ویتامین و زینگ‌ و آهن داده بهش از وقتی هم که وارد ۶ ماه شد فرنی میدم بهش یعنی گف هر هفته یه چیزی‌بده تا ببینی بدنش به چیزی حساسیت نشون میده

فعلا که تا پایان 6و واکسن اش همون آد، بعدش خود بهداشت مولتی و اهن میده، غذا هم کمکی ساده کم کم فرنی ارد برنج، پوره میوه، البته عجله نکن، با دکتر مشورت کن چون معمولا از شش ماهگی و پایان واکسن کمکی شروع میکنن

عزیزم دکتر نتخصص ببرش میگه
من الان دیگه آد قطع کردم
غذا هم میدم ببین دکترش چی میگه

سوال های مرتبط