۲ پاسخ

من چون بین نظر دکترا اختلاف نظر هست یه عده‌شون میگن از یک سالگی به بعد مجاز اعدام میگن زیر دو سال ممنوعه برای همین ترجیح میدم همون دو سال به بعد بهش بدم

من گاهی میدم ی ذره هااااا

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۱ سالگی
مامان مَهوا طلا💛🧸 مامان مَهوا طلا💛🧸 ۲ سالگی