خانما براچی تازگیا پر شده‌وتکسنا باعث اتیسم میشه

۷ پاسخ

چون باید یه کاری کنن برگردیم به صد سال پیش و درگیر دوباره مریضیای واگیردار بشیم و گریز از هم

عزیزم اوتیسم یه مسئله مادرزادیه
اکتسابی نیست که با واکسن چیزی بشه
سالیان ساله داره تزریق میشه

واقعا باعث خجالت مردم به جای انکه عاقل بشن دارن دیونه تر میشن

چون میخوان مردم واکسن نزنن و خیلی ها همراه شدن

علت دقیق ASD نا‌شناخته است. با این حال پزشکان فاکتورهای زیر را در بروز این بیماری موثر می‌دانند:

سابقه خانوادگی

جهش‌های ژنتیکی

فرزندآوری در سنین بالا

وزن کم هنگام تولد

قرار گرفتن در معرض فلزات سنگین و سموم محیطی

سابقه عفونت‌های ویروسی

قرار گرفتن جنین در معرض دارو های والپروئیک اسید (Depakene) یا تالیدومید (Thalidomid)

منم باید ببرم ۱ سالگی بزنه شوهرم نمیزاره میگ نمیخام بچم واکسن بزنه

الکیه اینا فداتشم

واکسنا

سوال های مرتبط

مامان سپهر و پرهام مامان سپهر و پرهام ۱ سالگی
مامان yas مامان yas ۱ سالگی
مامان گون آی مامان گون آی ۱ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری