خانوما راسته لقاح دیر بگیره بچه دختره؟؟

۱۰ پاسخ

سلام گلم میشه بدونم جنسیت نی نیتون چیشد

اصلا ربطی نداره اتفاقا من تو اینجا دیدم بیشتر بچش پسره هر کی دیر تشکیل شده بچش

ینی چی دیر بگیره هروقت تخمک آزاد شه میگیره دیگه

مال من که اینطور بود نمیدونم برای بقیه رو

میوم اینترمورال برای انتقال جنین ضرر دارد

بستگی به تخمک داره که کی آزاد بشه اگه دیر آزاد شده باشه و تو همون روزا لقاح شکل گرفته باشه مثبنه اگه تخمک آزاد شده باشه و اسپرم دوروز بعدش رسیده باشه و لقاح احتمال زیاد دختر چون اسپرم پسر سرعت زباد و عمر کمرتی نسبت به اسپرم دختر داره

نه بابا پسر یا دختر فرقی نداره اون اسپرم میرسه حالا کمی دیر تر تشکیل میشه

نه من سر پسرم سن سونوبا اخرین مریود دو هفته فرق داشت. لقاحش خیلی دیر بود

نه دیگه فک نکنم مهم اسپرمه که برسه

دروغ محض

سوال های مرتبط

مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه✨ مامان جوجه✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میوه دلم مامان میوه دلم هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی قصد بارداری