۳ پاسخ

دکتر به من گفت لقاحت زود تشکیل شده
الان بنظرت برم قلبش هست؟

من دکتر گفت بارداری دوهفته بعداز پریودی بوده لقاح دیر گرفته براساس پریودی میشد ۷ هفته براساس لقاح و ساک تو سونوگرافی گفت تقریبا۵ هفته

من 8 هفته و 1 روز رفتم سونو گفت 6 هفته و 3 روزمه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری