من قرص مارلین خوردم هنوز پریود نشدم

۲ پاسخ

من چرا قرص مارلین رو میخورم هنوز پریود نشدم

چرا میخواین پریود بشین؟ ؟؟ منم نمیشم هنوز . مگه ضرر داره؟

سوال های مرتبط