سلام
مینی لباسشویی بدرد میخوره واسه لباس بچه بگیرم

تصویر
۱۰ پاسخ

من دوقلو دارم عالیه لباس های بچه رو میخوای با چی بشوری

خیلی خوب وکاربردیه

عه من همینو دارم عصای دسته فقط الان سرد شده میگم آبکشیم میکردی خوب بود 😅

اگه جا داری بخر

منکه راضیم والا

عااالیه
مخصوصا اتوماتش
عصای دستت میشه

آره خیلی خوبه حتما بگیر من دارم

من دوقلو دارم راضیم

من نخریدم ولی فکر کنم اره

من دو قلو دارم و خیلی بدردم خورده تا الان.خیلی راضیم و خدا رو شکر میکنم ک خریدم

سوال های مرتبط

مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی
مامان آقامهدیار مامان آقامهدیار ۱ سالگی