۳ پاسخ

من با عادله حسینی قرارداد بستم هنوز که زایمان نکردم ولی خب خیلی تعریفشو شنیدم خودشم دیدم خیلی آدم صبور و خوش اخلاقیه

من گرفتم 2100

اگه سز میشی ماماهمراه به درد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۲ ماهگی
مامان 🐇Avina jon🎀💕 مامان 🐇Avina jon🎀💕 ۷ ماهگی