۸ پاسخ

معمولا 38هفته بعضی وقتا هم 37میشه

۳۸ هفته

سنوگرافی مثلا بهت گفته برج ۱۱ پنجم درد نگرفتت تا اون وقت
.یک روز که ازش گذشت میری بیمارستان سوزن فشار میزننت اگرهم بااون اثری نکرد و درد نگرفتت عملت میکنن خدایی نکرده

انشاالله که طبیعی زایمان کنی بچتم صحیح و سالم باشه به حق بی فاطمه زهرا🌹♥

من ۳۹تمام سز شدم

فک کنم بهترین زمانش از ۳۸ هفته شرو میشه حالا ۳۸ هفته ۱ روز ۲.۳.۴

۳۸هفته و چن روز

۳۸ و۳ روز

بین۳۸و۳۹

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری