۶ پاسخ

من تحمل دردم خیلی پایینه میخام انجام بدم

من بیمارستان دولتی پرسیدم 25گفت آزاد

به نظرم آدم انجام نده بهتر

بیمارستان دولتی فکر کنم به دو تومنه

دولتی ۱۷ شهریور رایگانه احتمالا جاهای دیگه رو نمیدونم ولی خصوصی گرونه

تو مشهد از بیمارستان خصوصی پرسیدم ۴۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی