طبیعی دیگ بالا نمیارم

۵ پاسخ

اره دیگه کم کم ،کم میشه و قطع میشه

منم همین فکرو میکردم بعد چندروز شدیدتر برگشت علایم🤦🏻🤦🏻

برای منم ۱۰ روز پیش یهو قط شد آره طبیعی

آره دیگه کیف کن

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان رضا و نیلا مامان رضا و نیلا ۱ ماهگی
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان جانم مامان آیهان جانم روزهای ابتدایی تولد