۵ پاسخ

بالا بیاری خطر ناکه بالا نیاری ک خوبه

اره بابا من دیگه علائمی جز درد نوک سینه و گشنگی و ضعف ندارم

سلام اره طبیعیه هرچی هفته بارداری بالا میره علائمی ک اوایل داشتین کم میشه مثل بالا اوردن و حالت تهوع

خوش بحالت عزیزم خوبه که نه نگران نباش

ماه چهارم دیگه حال آدم خوب میشه کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی