کسی توی هفته من حالت تهوع داره هنوز ؟؟

۵ پاسخ

تا هفته ۲۰‌ کاملا خوب میشی.

من داشتم ولی خیلی بهتر از قبل بودم
انگار از هفته ۱۶ رو به بهبود شدم خداروشکر

من دارم خیلی

من دو روزه ندارم خدارو شکر

من بعضی روزا دارم

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی👶🏻 مامان نخودفرنگی👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری