۲ پاسخ

خطر نداره آخه میدم دستش خیلی میزارم دهنش

من از اول ۶ ماهگی دادم
بنظرم باید ببینی بچت با چ مدلی اوکیه
من دون دزارتر بدم‌بچم اوکی ترهمثلا اندازه دوتا انگشت دست ک به هم چسبیده میدم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۳ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱ سالگی
مامان ❤️دلانا🥰 مامان ❤️دلانا🥰 ۱ سالگی
مامان قلبِ مادر🫀👑 مامان قلبِ مادر🫀👑 ۱۷ ماهگی
مامان امیرحسین و پناه مامان امیرحسین و پناه ۶ ماهگی