خانما کیسه آبم نشتی داشته باشه باید چکار کنم

۴ پاسخ

باید بری بیمارستان احتمالا بستریت میکنن تا درست بشی وگرنه بچه ات سقط میشه حتما برو بیمارستان

از کجا فهمیدی کیسه آبه؟

خطر داره برو بیمارستان

باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی