۳ پاسخ

عوارض نداره؟ ۱۴ روزه عقب انداختم میترسم برم بزنم

اره من زدم
تا چهارده روز وقت داری ک پریود بشی بعدش
ولی معمولا زودتر میشی

بله من

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری