بریم واسه پارت اخر اهن نی نی 😑😵‍💫😭😂

تصویر
۳ پاسخ

عجب پرتقالی به‌به شانس ما کیلو خداتومن پولمیدیم میایم یا ترشه یا کرفه آب ندارن

با آب پرتقال میدی؟؟؟

من آهن هر روز صبح میدم

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۴ ماهگی
مامان 🐥جوجو مامان 🐥جوجو ۱ سالگی