۶ پاسخ

بعد دو سه هفته دردت خیلی کم میشه
کرم ها بهترینش هم خیلی فایده نداره بهترین کار اینه از شیر خودت بمالی بعد هر بار شیردهی و صبر کنی تا خشک بشه

بعد هر بار شیردادن ی پلاستیک کوچیک بزار رو نوک سینت چندروز تکرار کن اصلا زخم نمیشه از همه کرما و روغنا بهتره

من چند مدل پماد گرفتم تاثیر نداشت
چند روز زمان میبره خودش خوب میشه

شیر خودت از همه کرمها بهتره

پماد تریامیسیون ان ان فکر کنم اگه اشتباه نکنم
خیلی راجبش تعریف شنیدم ولی تابحال استفاده نکردم
باز تحقیق کن راجبش عزیزم

کرم شقاق هیدرو درم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان جاوید👼🏻 مامان جاوید👼🏻 ۱۰ ماهگی