۷ پاسخ

منم الان با یه روز به موعدم زدم منفی شد 😔

خوبه تو هنوز وقت داری عزیزم انشاا... خدا هرچی زودتر دامنتو سبز کنه.من دیگه ذخیره تخمدانی ندارم

من نزدیک یکسال هست از عید تا الان هرماه داروهای تقویتی و هورمونی استفاده کردم.ولی دیگه نمیشه.

منم فردا موعدمه و امروز ۱۵آزادسازی.تست زدم منفی😔

تا وقتی پری نشی احتمال بارداری امکان داره عجله نکن چیزی نخور شاید اصن ده روز بعد موعدت لقاح صورت گرفت

عجله نکن عزیزم من امروز 12روز تاخیرم تازه هاله میندازه ک ب زور دیده میشه تاالان همش منفی بود

یه چند روز دیگه صبر کن دوباره بزن

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر قصد بارداری
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری