۳ پاسخ

نه حالا باهم بردنش مهم نیست اینو گفته که دوبار نری ویزیت بدی
بعد ظاهراً همه دکترا نمینویسن منم آزمایش قبلیم قند نداشتم ولی دکتر دوباره نوشت همون مرکز بهداشت رایگان دادم

بله برای من نوشتن انجام دادم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری