عاشق پای کوچولوشم

تصویر
۹ پاسخ

اووف دلم خواست نی نی😁😕

عزیزم خدا واست حفظش کنه...
من اینقدر خسته ودست تنها بودم اصلا نفهمیدم دوسه ماهگی پسرم چطوری گذشت..فکر کنم ادم از بچه دوم بیشتر لذت میبره

ننه ماشاه الله

لذت میبری از بچه هات؟؟
دیشب داشتم فکر میکردم
سر نورا انقدر وسواسی و نگران بودم و دل مشغولی داشتم
هیچ لذتی تبردم
سر محیا هم انقد درگیرم که نمیفهمم چجوری بزرگ میشه طفلک

جووون دلم خاست 😬

ای جان

ای جانم ماشاالله

ای جانم🌷🌷

با دست های نازش کاش همیشه اینجوری میموندن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان روشنک خانوم🥰 مامان روشنک خانوم🥰 ۲ سالگی
مامان ❤️قلبم❤️ مامان ❤️قلبم❤️ ۳ سالگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی