۳۱ پاسخ

دخترع

احتمالا دختره

عزیزم مشحص شد نی نیتون چیه ؟

دختره عزیزم

سلام عزیزم خوبی
جنسیت نی نیت چیه؟

منم میگم دختر از جمجمه و زاویه با ستون فقرات متوجه شدم

دخترهههعع؟؟

سلام خوبی عزیزم با این ضربان قلب بچت پسر شد یا دختر؟؟

سلام کی رفتی برا سونو ان تی دقیق چند هفته و چند روزی ؟

دختر

فکر میکنم دختره حسی ها
اخه من از رو عکس متوجه نمیشم

دختره

ان شاالله بعداین بارژیم بیارعزیزم..الحمدلله که خدا ازرحمت قشنگش بهتون سه تا داده..منم دوتادختردارم..الانم خدااگه بهم ده تادیگه دختربده ،شبو روزشکرگذارشم..هرچی خداصلاح بدونه برام باارزشه..دعاکنیدمنم این ماه باردارباشم..دختروپسرش فرق نداره فقط سالم باشه💚

دختره عزیزم

ای جانم چه عسلی،خدابراتون حفظش کنه ..

برای تمام جنسیت ها اول میگن دختره من تو ی دوازده هفتگی دکتر بهم گفت پسره الان هم که شانزده هفتم هست بازم پسره هرچی باشه سلام باشن

دختر گلم مثل ان تی دختر منه..مبارک باشه

دختره

دختره عزیزم

دختره عزیزم

دختر

دختره

بنظرم دختره صحیح و سالم بغلش بگیری

دختره

منم احتمال میدم دختره

دختر

اصلا تو یازده بارداری مشخص نیست عزیزم هرچی باشه همیشه از،خدا سلامتش رو بخواه

دختره 🩷😍

به نظر من پسره

من بلد نیستم حسم میگه دختره

دختر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی