۸ پاسخ

من یه مکمل برام نوشته آیرون پلاس ساپلکس
هم اهن هم فولیک اسید هم ب۱۲ و ویتامین سی

فرفوت دئودنال
دکترم داده

آهن ایرانی
چون گفتن آهنش بیشتره و بهتره

قرص اهن رئول

رئول آهن

فروفورت

ففول هستش

ففول مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد