خانما تو سوپ دختر ۸ ماهم پیاز بریزم؟
تاحالا نریختم .

۶ پاسخ

من خودمون هر چی میخوریم ب دخترمم میدم از ۴ماهگی زیاد سخت نمیگیرم اینو نخوره اینوبخوره فلان
جز چیزایی که واقعا خطرناک باشه همه چی میدم

من نمیریزم پیاز

من از اول میریختم

من از شش ماهگی میریزم

اره بریز خیلی خوبه

من میریختم

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی