۲ پاسخ

من نه قند میریزم نه شکر فقط چهارشیره از ۴ ماهگی که غذاشو شروع کردم تو فرنی اینا ریختم

اره عزیزم ولی نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۸ ماهگی
مامان ♥️✨️آریا✨️♥️ مامان ♥️✨️آریا✨️♥️ ۱۰ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی