مامانا چه دمنوشی برا سرماخوردگی خوبه؟لطفا بگین

۹ پاسخ

به وبه دانه

آویشن و پونه
به دانه هم میگن خوبه

پونه

من عناب. به دانه وبارهنگ میخورم

چای سبز انتی اکسیدان بالایی داره با عسل زتجبیل تازه و لیمو عالیه

آویشن و عناب

عزیزم دم نوش بابونه بخور عالیه

سیب دارچین هل

روتارین از داروخانه بگیر

سوال های مرتبط

مامان آرازودنیز مامان آرازودنیز ۱۳ ماهگی
مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی