وزن کوچولوهاتون موقع واکسن ۴ماهگی چقد بود؟

۴ پاسخ

من دخترم اصن وزن نمیگیره. نمیدونم دیگه چیکارش کنم😭 . امروز ۵۷۰۰ بود . وزن تولد ۳۱۰۰ ‌
دکتر میگفت چون حساسیت ب پروتیین گاوی داره وزن نمیگیره باید پپتی بخوره. حالا پپتی هم دارم میدمش اصلا انگار ن انگار

۶۷۰۰ بود

۶۴۰۰ بود

۷نیم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی