۸ پاسخ

من انومالی که رفتم سفالیک بود

منم رفتم انومالی بریچ بود امیدوارم بچرخه

گلم تا آخر چند بار میچرخه من بریج بود بعد الان سفالیکه

بچه من همش بریچ بود . حالا وقتی باید بریچ بشه نمیشه 😂 می‌دونم
کمردرد شدید میشم بریچ میشه

تو انومالی میگن ولی تا زابمانت خیلی میچرخه هفته های اخر زایمان دقیق مشخص میشه

از تو آنومالی میگن

سلام عزیز از همین سونو آنومالی که بری میگه بهت البته بچه تا آخر کار تکون میخوره امکان داره تغییر کنه

از من از ۱۳هفته سفالیک موند تاآخر

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری