سلام خانما علت esr بالا در خون میدونید چیه؟

۲ پاسخ

بله برا عفونت هست

بخاطر عفونت و التهاب

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️و تودلی مامان لیام❤️و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان هلن مامان هلن ۱۶ ماهگی
مامان عسلم و نفسم مامان عسلم و نفسم ۲ سالگی
مامان دخملم💗 مامان دخملم💗 ۱۵ ماهگی