۷ پاسخ

من ۷ روز

من والا یازده روزه زدم پریود نشدم زعفرانم خوردم

تا۱۴روز وقت هست

نزدم خولستم بخرم گفتم اول زعفران بخورم که در جا رحمم درد گرفت چند ساعت بعد پری شدم. البته آمپول پروژسترون یه خوبی که داره اینه ممکنه اگه باردار باشی بچه سقط نشه

بعداز ۱۰ روز منک شدم

یه هفته

بمن دکتر گفت بزن دولیوان چای زعفران خوردم پری شدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری