۵ پاسخ

من بعد 5روز شدم

خاهش میکنم این امپولو نزنید

من دیروز عصر زدم امروز عصر یه کل کم قهوای دیدم ولی هنوز خونریزی ندارن

یک هفته تا ده روز

تا دوهفته طبیعیه بشی

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری