خانوما چرا پمپ درد نگیریم؟؟

۵ پاسخ

بيمارستاني كه من مبخوام برمم متاسفانه نميدن😶

من اپیدورال گرفتم واقعا اگر نبود اصلا نمی‌تونستم زایمان کنم

حتما بگیر هر کی میگه نگیری چرت میگه بخدا

خوبه که ، بگیر حتما

کی گفته نگیری؟

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان نیلای.لیان مامان نیلای.لیان ۱۲ ماهگی
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی