این احساس حالت تهوع کامل کی برطرف میشه؟

۲ پاسخ

من تازه بهتر شده ویارم ولی حالت تهوع هست هنوز. خیلی بد بود . به این برنامه گهواره ویار داشتم عکسشو میدیدم حالم بد میشد پاکش کردم الان نصبش کردم دوباره

عزیزم بستگی به بدنت داره, بعضیا تا ۵ ماه کلا تموم میشه، بعضیا ۳ ماه، بعضیا هم تا لحظه ی زایمان

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی